Translate

piątek, 16 listopada 2012

Liebster Award

Cześć! Wchodzę sobie ostatnio na bloga, a tu takie coś: zostałam nominowana do Liebster Award! Haha, jak super ;) Dziękuję od razu tym, które mnie nominowały, czyli KamiŚś kaa i Diana W u 
Zasady:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi na pytania KamiŚś kaa:


1. Ulubiony kolor?
Hm... Mam 5 ulubionych xD niebieski, zielony, różowy, fioletowy i żółty ;)
2. Co cię zainspirowała do prowadzenia bloga?
Inne blogi :) Czytanie ich. Uwielbiałam to i stwierdziłam, że sama chciałabym coś takiego pisać :)
3. Ulubiony rodzaj muzyki?
Pop, rock i reggae :) No i może tak naaawet rap ;) Czyli wszystko po trochu :p
4. Ulubiony zespół?
O kurde nwm ;/ Hm... sporo tego...Rock Mafia, Lady Antebellum nawet, Enej też nawet, Strachy na lachy...Musiałabym nad tym dłużej pomyśleć.
5. Piątek czy sobota?
Piątek po południu, czyli po lekcjach i sobota ;) Nie mogę wybrać ;D
6.Najlepszy/a przyjaciel/przyjaciółka?
No jest taka jedna^^
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
Hah żaden ;D Nie no może angielski nawet ;)
8. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie ;p
9. Ulubiony serial?
Brzydula :)
10.Marzenie?
Podróżować po świecie ;)
11.Najpiękniejsze wspomnienie?
Sporo ich :p Nie potrafię wybrać :) No ale np. kiedy na świat przyszły 3 moje śliczne kotki (teraz mam już jednego), kiedy się dowiedziałam, że się dostałam do finału takiego konkursu, wiele z moimi superfajnymi kumpelami ;p O, i dzisiaj jak dostałam 4 z odpowiedzi z fizyki ;D


I odpowiedzi na pytania Diana W u
1. O czym marzysz?
O podróżach ;)
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
 Jeszcze nie wiem ;) Psychologiem, prawnikiem, weterynarzem... nie wiem :p

3. Żelki vs Czekolada
Trudny wybór, ale żeeelki :D
4. Wierzysz w prawdziwą przyjaźń?
 Zawsze wierzyłam, ale po tym wszystkim... To już sama nie wiem. Ale chcę wierzyć.

 5. Jaki jest Twój ulubiony cytat ?
Nie mam żadnego motto, ale uwielbiam wiele cytatów z całej trylogii "Igrzysk Śmierci" :D Np."Ogień się rozprzestrzenia. Jeśli spłoniemy, ty spalisz się razem z nami", "W tej oto sytuacji w zasadzie miałem szczęście, kiedy na dożynkach wylosowano kartkę z moim nazwiskiem", "Nie dam zrobić z siebie pionka w ich grze... chcę umrzeć będąc sobą, Katniss...", "Przyszłaś mnie dobić, skarbie?", "Kto powiedział, że nie umiem kłamać?","Chłopiec z chlebem już zaczął się ode mnie oddalać", "-Kochasz mnie. Prawda czy fałsz? -Prawda" 
I wiele więcej cytatów z tych części ;)
6. Ulubiony film?
"Igrzyska Śmierci" oczywiście ;)
7. Ulubiony serial?

"Brzydula"
8. Ulubiona piosenka?

Lubię bardzo dużo piosenek, ale chyba "Big bang" - Rock Mafia
9. Najpiękniejsze wspomnienie?

Mam dość dużo fajnych wspomnień, np. jak urodziły się moje kotki, jak dowiedziałam się, że dostałam się do finału konkursu no i dzisiejsza 4 z fizyki z odpowiedzi ;D
10. Frugo vs. Tymbark

Tymbark  
11. Wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną ?
Zawsze wierzyłam, ale po ostatniej "dyskusji" z moją mamą na ten temat to już nie wiem ;D

Nominuję:
 http://malowanekoszulki.blogspot.com/
 http://werkenn.blogspot.com/
 http://karolina-kurpiel.blogspot.com/
 http://wspomnienie-lata.blogspot.com/
http://cassiestyle.blogspot.com/
http://setkirozsypanychmarzen.blogspot.com/

Tyle.

Moje pytania: 
1. Jaki masz kolor oczu?
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
5. Co najbardziej lubisz jeść?
6. McDonald vs. KFC?
7. Masz jakiś zwierzę? Jakie?
8. Lubisz pisać bloga?
9. Sok pomarańczowy vs. jabłkowy?
10. Co dzisiaj jadłeś/jadłaś na śniadanie?
11. Nosisz na co dzień jakąś biżuterię?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz