Translate

niedziela, 4 listopada 2012

Spacer



Cześć!
Dzisiaj popołudniu wybrałam się z moją koleżanką na spacer :) Niestety, założyłam dość wysokie buty (na koturnach, 8 cm), przez co było mi trochę niewygodnie :/ Przeszłyśmy sporą część miasta, zatrzymałyśmy się też na placu zabaw i przypomniałyśmy sobie stare, dobre czasy spędzone na huśtawkach ;D Minęłyśmy także molo i mnóstwo kaczek i łabędzi. A co do ptaków - wieeeelkie ich ilości przelatywały nam co chwila nad głowami. Niestety, komary ca chwila psuły nam humor :/ Kiedy one w końcu dadzą nam spokój?! Grr...
Stwierdziłam, że moje miasto pięknie wygląda wieczorem. Oto parę fotek:
 
No to pa^^

4 komentarze:

  1. ` Dziękuję Ci bardzo! ♥
    Też miałam niedawno problem z tą godziną... ;(
    Żeby to zmienić , musisz wejść w USTAWIENIA -> jak wysuną ci się opcje ustawień , klikasz JĘZYK I FORMATOWANIE -> w strefie czasowej szukasz (GTM+01:00)WARSZAWA -> i zapisujesz ustawienia.
    Pewnie to miałaś przestawione. :D Mam nadzieję , że pomogłam.
    Ja też kocham huśtawki i zawsze świrujemy z kumpelą , jak je widzimy. ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, tyle że trochę niewyraźnie, ale ciekawie piszesz...

    OdpowiedzUsuń