Translate

sobota, 3 listopada 2012

Pyszny obiadek ;)

Hejka ;) Niestety na razie męczę się jeszcze z nagłówkiem ;/
Dzisiaj właściwie miałam taki nudny dzień. Tak sobie siedziałam tylko w domu i w ogóle. W sumie nic ciekawego :( A i miałam dzisiaj pyszny obiad :) Mięso po arabsku, frytki i sałatka grecka :>

Pewnie się zastanawiacie, dlaczego te frytki są takie koślawe ;) To ja je kroiłam :D Haha i wszystko jasne ;D I przepraszam za jakość zdjęcia. Wygląda jakby ktoś robił je ziemniakiem ;/ Ale zapewniam Was, to nie był ziemniak, tylko telefon komórkowy ;D Aparat zostawiłam u babci.
Hm... to chyba tyle na dziś. A co Wy mieliście na obiad? Jeżeli macie jakieś sugestie co do mojego bloga, jego wyglądu i tego, o czym mogłabym napisać, to proszę, napiszcie w komentarzach ;) Mam wiele pomysłów, ale...czuje się trochę ograniczona, bo wiem, że mój blog dopiero co powstał i brakuje mu jeszcze bardzo wiele. I nie chodzi mi tylko o wygląd, ale też i o czytelników...


2 komentarze:

  1. Kocham frytki *.*
    wpadaj do mnie http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem mistrzynią świata w kuchni... ;D
    Mniam , naszła mnie ochota na frytki! :)
    Zaobserwujesz?? ♥
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń