Translate

piątek, 2 listopada 2012

Początki

Hej ;) Proszę Was o wyrozumiałość, to mój pierwszy blog i na pewno sporo czasu minie zanim się zorientuję, który przycisk do czego służy ;D Szczerze powiedziawszy, po prostu nie mam pojęcia jak co ustawić, dlatego przez jakiś czas blog ten pozostanie trochę nieogarnięty ;/ No cóż, mam nadzieję, że jakoś to wytrzymacie. Blog ten będzie takim jakby moim...pamiętnikiem. Nie bójcie się, postaram się Was nie zanudzać zbytnio "ciekawymi" historyjkami z mojego życia. Będę umieszczać tu przeróżne rzeczy, sama dobrze nie wiem jakie. Wiem, pewnie macie dość zapychających już cały portal beznadziejnych blogów o niczym, lecz ja postaram się, aby ten blog miał jednak jakieś przesłanie. Czy coś ;/
A i jeszcze jedno! Jeżeli to czytasz, to bardzo, bardzo Ci dziękuję ;) Znaczy to, że ktokolwiek to przeczytał, a to jest dla mnie wieelki sukces ;)

1 komentarz:

  1. Heey!
    Gdybyś miała jakieś pytania , co do ustawień , możesz wbijać do mnie. :D Nie jestem ekspertem , ale zawsze coś tam wieeem. ;p
    Fajny bloog! ;*
    Zapraszam na mojego (podobna tematyka).
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń