Translate

czwartek, 8 listopada 2012

Diabeł

Cześć!
Dzisiaj znów dzień trochę udany, trochę nie.... Normalka. Dzisiaj chciałam napisać Wam trochę o odkryciu mojej babci sprzed kilku dni. Otóż siedziałam sobie przed komputerem, kiedy babcia zawołała mnie ze śmiechem, żebym przyszła do łazienki, żeby zobaczyć diabła. Poszłam myśląc, że pewnie tym diabłem jest kot babci, który ułożył się na ziemi w jakiś śmieszny sposób. Okazało się, że to jednak nie to...
Gdy miałam wchodzić, babcia kazała mi tylko nie poruszyć drzwi. Nie poruszyłam. Weszłam. Spojrzałam na drzwi i zobaczyłam... Cień diabła! Tak to wyglądało! No zobaczcie sami:

Nie przypomina Wam to diabła? Ma nawet rogi^^ Znaczy się jeden róg ;) Na dodatek nie mamy pojęcia, co mogło zrobić ten cień... A i jak coś - to nie żaden Photoshop ani nic ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz